Förlåt!

Jag har fått massor av kommentar med frågor om när nästa kapitel kommer och jag vill börja med att säga att det är jättekul att ni tycker om novellen. Jag ska verkligen kämpa för att få upp ett kapitel i helgen.
Anledningen till att jag inte har skrivit något är att jag varit sjuk samt att jag fyllde år igår och idag känner jag att jag har en del plugg att ta tag i. Men kika in här senare i helgen så får vi hoppas på det bästa, kom ihåg - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Kram på er.
(Hoppas att jag inte fick er och tro att jag hade lagt upp ett nytt kapitel, hehe)
'
Tumblr_m2gnwxqybk1rtcsv2o1_500_large

Kommentarer
Postat av: sanna :D

grattis i efterskott! :D

2012-04-15 @ 00:35:43
URL: http://lifeofonedirection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0