Kommentarer!

hitlerlever om Glad!:
Sämsta blogg lägg ner skiten avgå alla död åt tengil
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.183.168.37

Svar: Hej hitlerlever, så roligt att du tog dig tid och kommenterade min blogg. Hade dock varit ännu roligare om du hade vågat skriva ditt namn! Synd att du tycker det är "sämsta blogg". Då jag inte kommer lägga ner "skiten" eller "avgå" så råder jag dig att helt enkelt inte besöka min blogg. Lätt va?
Kram på dig.


Måste bara lägga till att jag finner såna här kommentarer roande, om man inte tycker om killarna/storyn/hur jag skriver etc så är det väl bara att låta bli och läsa? Förstår inte riktigt svårigheten i det. Jag tycker det är otroligt roligt att skriva, DÄRFÖR så har jag den här novellbloggen, inte för att göra andra nöjda :) Om tjugo personer kommenterar saker i stil med "grym", "superbra", "längtar till nästa del", "helt klart min favvo fanfic" osv osv och EN liten stackare kommenterar som personen ovan ^ så skiter jag väl fullständigt i den eländiga människan. Am I right?

Kram.

Kommentarer
Postat av: Josefine

2012-04-04 @ 20:02:55
Postat av: josefine

Är på ett ungefär besatt av din blogg nu! Tack för att du skriver! :)

2012-04-04 @ 20:03:34
URL: http://tittarbort.blogg.se/
Postat av: Sabina - PHOTO IN LIFE

jag älskar denhär bloggen!!

och jag undrade om det har hänt i verkligheten?

2012-04-07 @ 08:27:33
URL: http://photoinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0