Rörd.

Jag blir lika rörd varje gång någon tar sig tiden och kommenterar min blogg. Ännu mer rörd blir jag då kommentarerna oftast är helt otroligt fina. Jag ville egentligen bara säga att jag uppskattar varenda kommentar så himla mycket, att få vet att ni faktiskt tycker om det jag skriver gör mig så himla peppad att forsätta. Det finns inte ord som kan beskriva den känslan, att ni faktiskt tycker om novellen och vill att jag ska fortsätta. Jag blir helt varm inombords.
Det är för er jag spenderar flera timmar med novellen varje dag, det är för er jag skriver så fort jag kan så att ni åtminstone ska få ett kapitel om dagen, bara för er ♥
Känner mig så töntigt fylld av kärlek, era kommentarer gör mig alldeles... glad. Tror jag räknade till omkring 80 st kommentarer fyllda med komplimanger och fina ord sedan kapitel 5, åttio stycken. På sex dagar.
Töntinlägg till tusen, vet inte riktigt vad jag tänkte när jag fick för mig att skriva ett tack-inlägg så här klockan kvart i två. Men gjort är gjort, sort of. Har ju ännu inte klickat på "Spara & publicera".
Vill bara tillägga en sista sak, om ni har några undringar eller funderingar eller önskemål eller klagomål. Då vill jag verkligen att ni slänger in en kommentar, jag svarar på alla frågor jag får och jag tar åt mig av alla önske- samt klagomål. Alla.

Tack så mycket än en gång, ni är bästttttttttt.
'

Tumblr_lht58s1ezg1qfkcdp_large


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tycker den är helt perfekt, längtar till nästa kapitel :)

2012-04-09 @ 10:05:02
URL: http://photoinlife.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fin blogg!:DD

2012-04-09 @ 12:29:03
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Mli - Tävlingar pågår !

Men det är ju alltid kul att få kommentarer :) Tyvärr får ju många väldigt elaka kommentarer istället :/ Så du ska vara glad att du får fina :)

2012-04-09 @ 13:23:16
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-04-09 @ 15:09:20
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0